Partnercollege – Klantcontact in 2018

Hoe verloopt het contact met je klant in 2018? Komt de consument nog wel bij je op kantoor of ben je dagelijks in contact met je klanten via Skype of Whatsapp? De wereld verandert. In dit Partnercollege vertellen we daarom meer over het klantcontact van nu en wat moderne digitale middelen, zoals de Ockto-app, hierin voor jou en jouw klant kunnen betekenen!

Wat is Ockto?
Ockto maakt het voor consumenten eenvoudig om gegevens te verzamelen en te delen. Als financieel planner ontvang je voorafgaand aan het gesprek de informatie van je klant. Hierdoor heb je dus sneller aandacht voor de vraag waarmee een klant bij je binnenkomt en verloopt het gesprek een stuk efficiënter.

De app is al geïmplementeerd in diverse adviessystemen bij banken, verzekeraars en adviesketens. Databronnen waarmee Ockto werkt zijn onder andere de Belastingdienst, UWV, Mijnpensioenoverzicht.nl en Mijn Overheid.

Aanbieder
Spreker

Paul Janssen

Paul Janssen is Product Director Ockto.

Aanbieder
Spreker

Marcel van Leeuwen

Sinds 1994 is Marcel van Leeuwen is directeur/eigenaar van EBC Nederland. Marcel is Master in Financial Planning (MFP-EUR), gecertificeerd Financial Planner (FFP), Life Planner (RLP) en Vermogensplanner. In zijn dagelijkse adviespraktijk is hij actief op het grensvlak van arbeidsvoorwaarden en Financiële Planning. Hij adviseert en inspireert directieleden, topmanagers en ondernemers bij het opzetten van een persoonlijke geldstrategie met zijn credo's: “Als je niet weet waar je staat, kan je niet bepalen waarvoor je gaat”, “Zonder doel geen richting” en “Breng geld tot leven”.

Inschrijven